jueves, 17 de agosto de 2017

Estima'm

Si m'estimares tant com jo estime la vida, sabries que per a mi cada segon és un regal. Sabries que jo no pense en fer comptar cada minut, això és per a hiperactius; jo el que vull és gaudir de cada instant i fer de la vida un meravellós escenari en el que viure. Si m'estimares només un poc, sabries que quan et dic adéu, el que vull dir és 'fes-me trobar-te a faltar'. Guanyat el que per llei, no et pertoca. Però per gràcia o desgràcia ni tu m'estimes ni jo a tu tampoc. En un món ple de materialisme, cada volta és més difícil fixar-se en el que de veritat importa: l'interior. No et demane, futur amant, que m'estimes amb tot el teu cor. El que veritablement vull, és que quan jo et diga que marxe, tu desitges que em quede.

No hay comentarios:

Publicar un comentario